Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2014 19:07 - Обкръжаваща среда
Автор: veronikam Категория: Други   
Прочетен: 1718 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2014 16:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 I – раздел
 
Обкръжаваща среда



    Обкръжаващата среда на "ВиПауър" е съвкупност от различни фактори, които влияят пряко и непряко върху дейността и. Това са фактори и действия, които не могат да се контролират или променят. Те единствено могат да се анализират и да се предотврати негативното им въздействие върху организацията. 
    Факторите, които влияят пряко на "ВиПауър" са на първо място потребителите. Има различни видове потребители, които използват продуктите ни за различни цели. За да се справи организацията с този фактор, трябва да анализира поведението на потребителите и да предложи хранителни добавки удовлетворяващи възможно най-голям кръг от потребителско търсене. Друг важен фактор са конкурентните фирми-производители на хранителни добавки, които могат да засегнат пряко организацията и нейната дейност. За да не се случва това "ВиПауър" трябва да предложи диференцииращи и уникални продукти. Третият важен фактор са доставчиците. За успеха на "ВиПауър", с този елемент от обкръжаващата среда, е нужно: внимателен подбор на фирмата доставчик; конкурентно заплащане и договор удовлетворяващ и двете страни, които включва условия, които другите фирми не предлагат.
    Факторите от обкръжаващата среда, които влияят непряко на организацията са: местоположението на фирмата, околната среда и местоположението на магазините в които ще се предлагат продуктите и. От това зависи дали са лесно или трудно достъпни (райони с повече или по-малко население). Друг неконтролируем фактор е икономическата ситуация на пазара или платежоспособността на клиентите. Политиката също има водеща роля за оцеляването на "ВиПауър". За всяка организация тези неконтролируеми фактори на обкръжаващата среда са от изключително важно значение за по - нататъшното и развитие и жизнеспособност.

 
II – раздел
мисия, цели и възможности на организацията

Идеята и дейността на  фирмата е да бъдем полезни на всички, които искат да подобрят качеството си на живот по здравословен и естествен начин.
Дейността на фирмата е насочена към създаване и производство на иновативни, висококачествени, природни продукти.

 Целите на фирмата са да се запознае целевата аудитория с продуктите на „ВиПaуър“ и да се създаде авторитет на продуктите сред потребителите. Също така да се изгради имидж на продуктите като качествени, луксозни и ефективни. Това се гарантира от високия професионализъм и опит на екипа и от висококачествените материали.
Да се предизвика интерес сред потребителите, който да създаде продължителни продажби. Да се създаде имидж на организацията и да се изгради доверие в потребителите за качествата на продуктите. Организацията да се открои от конкурентите.  

Основните ни конкуренти са вече утвърдените фирми-производители на хранителни добавки. Техните продукти се познават от клиентите. Нашите преимущества са, че разполагаме с най-новата техника за производство на хранителни добавки на пазара, използваме изцяло билкови екстракти и сентенции без излишна химия. Продуктовата гама създадена от „ВиПауър“ разполага с препарати за всяка една възрастова група и категория. Смятаме да разширим портфолиото.

Стремим се към нарастване на пазарния дял и увеличаване на потребителите. Планираме да увеличим пазарните сегменти и производството. Искаме да усъвършенстваме потребителската, производствената и пазарната програма, както и методите за изследване на потрбтелите. Ще се подобри сегментирането и усъвършенстването на техологиите. Ще се подобрят методите за стимулиране и насърчаване на продажбите. Смятаме да оптимизираме рекламата и договорите за дистрибуция.




III – раздел
Контролируеми фактори за организацията

 

Стокова политика

Целта на нашата организация е продуктите ни да влязат в основните стоки на потребителите. Нашите хранителни добавки ще подобрят здравословното и психическото им състояние и са подходящи за ежедневна употреба. Материалите, които използваме са изцяло от природни, екологично чисти продукти. Заводът, в който се извършва производството се намира в чиста среда,  извън градските условия. Технологичното  оборудване е най-модерното и ново на пазара, хранителните добавки не съдържат спомагателни материали и стабилизатори. За нас е много важно продуктовият асортимент да нараства и да се насища. За тази цел произвеждаме хранителни добавки за клиенти от всички възрастови групи и техните нужди.


Ценова политика

Ценовите цели на „Ви Пауър“  са нарастване на продажбите и поддържане на максимална печалба за възможно най – дълъг  период  от време. Стремим се към стабилност на фирмата и да предлагаме най – добрите продукти с най – високо качество на подходящи  цени. Продуктите ни държат ценовото лидерство сред конкурентите си. Използваме следната ценова политика: първоначално стимулираме и привличаме потребители с по – ниски цени, след това заемаме мястото на ценови лидер сред конкуренцията, докато не се изкачим и не достигнем до „обирането на каймака“.


Дистрибуционна политика

Важно за дистрибуцията е приемливи условия за доставка; досткавка на продукцията на конкурентни цени. Главната ни цел е да осигурим достъп на потребителите до стоките ни при минимални разходи. Ще установим контакти с потенциалните купувачи и ще създадем условия удовлетворяващи и двете страни с цел изграждане на добра дистрибуционна мрежа. Ще се подберат множество канали за дистрибуция за да се увеличат продажбите. Смятаме да използваме дистрибуционната стратегия – вертикална интеграция, защото е най – оптимална.


Комуникационна политика

Комуникационната политика на „Ви Пауър“  е насърчаване на продажбите и реклама. Целта ни е да постигнем дълготрайно положително отношение към продуктите и лоялност към марката. Да предлагаме краткотрайни бонуси различни от тези на конкурентните марки. Ще рекламираме продуктите си във вестници , каталози, телевизия, радио с всевъзможни средства (плакати, билбордове, рекламни клипове и др.). Също така планиране и раздаване на безплатни мостри и кампании за стимулиране на директни продажби.








 
                                                                                                                         



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veronikam
Категория: Други
Прочетен: 7969
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930